مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان خبر داد؛ همایش کارآفرینی مهارت بنیان برگزار می شود

با هدف سیاست گذاری آموزش های کارآفرینانه، همایش کارآفرینی مهارت بنیان توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان، محمد حسینی با بیان اینکه مشارکت با دانشگاه‌ها در توسعه مهارت‌افزایی دانشجویان یکی از اهداف سازمان فنی و حرفه‌ای است گفت: ارتقا مهارت‌های دانشجویان در طول تحصیل موجب دست‌یابی به نگاه کارآفرینانه و راه‌اندازی کسب و کار بعد از فارغ‌التحصیلی می‌شود .

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با دانشگاه تهران اظهارداشت : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با مشارکت پردیس دانشگاهی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، همایش کارآفرینی مهارت بنیان را بیست و یکم آذرماه سال جاری در شهرستان فومن برگزار می کند.

وی به محورهای این همایش اشاره و بیان کرد: کارآفرینی و کسب و کار نوین مهارت‌بنیان، دانشگاه کارآفرین و توسعه کارآفرینی، سیاستگذاری و آموزش‌های کارآفرینانه برای دانشجویان و ظرفیت‌های آموزش‌های مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ایی در توسعه کارآفرینی از محورهای برگزاری این همایش یک‌روزه است .

حسینی از همکاری طرح توسعه کسب و کار اشتغال پایدار گیلان(تکاپو) و کانون کارآفرینی استان در اجرای همایش خبر داد و افزود: این همایش در قالب کارگاه آموزشی یک روزه و برگزاری پنل تخصصی با تدریس اساتید کارآفرینی برگزار می‌شود .

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان بر لزوم ترویج نگاه کارآفرینانه به جامعه دانشجویی تاکیدکرد و گفت: با برگزاری همایش‌های مهارت‌آفرینی می‌توان مهارت‌های دانشجویان جهت اشتغال نوین را ارتقا داد .

گفتنی است، همایش کارآفرینی مهارت‌بنیان پنج‌شنبه، 21آذر از ساعت 9 صبح در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برگزار می‌شود .

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان خبر داد؛ همایش کارآفرینی مهارت بنیان برگزار می شود

  • تاریخ درج : ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۸ آذر ساعت ۰۹:۲۹
  • تعداد بازدید: 1275